Indata Akademi olarak kurumsal eğitimler düzenlemekteyiz. Çalışma şeklimiz, çoğunlukla müşterilerimizin getirdiği talepler üzerinden olmakta. Kendi kadromuzun dışındaki uzmanlık alanları için anlaşmalı eğitmenlerimizle çalışmaktayız. Çalışma şeklimizle alakalı detayları ise altta özetlemeye gayret ettik. Ek sorularınız için bizle her zaman temasa geçebilirsiniz.

Anlaşmalı eğitmelerimiz ile olan çalışma sürecimiz alttaki gibidir:

Eğitim Detayları:

Çalışma alanlarınıza uygun bir eğitim çıktığında sizle temasa geçiyoruz. Düzenlenecek eğitimin;

• Başlıkİstenen İçerikSüreYerTarih

bilgileri tarafınıza iletiliyor. Eğitimin sizin için de uygun olması durumunda müşterimize bütçesiyle beraber teklif dosyamızı alttaki süreçte sunuyoruz.

Süreç:

• Eğitim öncesi sizden CV ve destekleyici belgelerinizi de alıp bütçe ile birlikte müşterimize sunuyoruz.
  • Önerilen eğitmen ve bütçe onayı gelirse, size sonucu bildirmek üzere temasa geçiyoruz.
  • Eğitimi alacak kurumdan bir proje yetkilisi atanıyor ve size telefon numarasını paylaşıyoruz.
  • Eğitimi alacak kurum ve siz ile birlikte eğitim tarihleri kesinleştiriliyor.
  • Belirlenen tarihlere göre konaklama ve ulaşım rezervasyonları tamamlanıyor.
  • Ödeme için sizden bilgilerinizi rica ediyoruz:
    • Fatura kesebiliyorsanız:
      • Bizim cari fatura bilgilerimizi size paylaşıyoruz.
      • Sizin Şirket Cari Bilgilerinizi alıyoruz: Ticari Ünvan ve Vergi Dairesi ve No
      • Faturanın ödemesinin yapılacağı Banka IBAN no’yu bize iletiyorsunuz.
    • Fatura kesemiyorsanız:
      • TC no
      • Doğum Tarihi
      • Adres
      • Banka IBAN no
  • Ön ödeme yapılacaksa, eğitim başladıktan sonra ön ödemeniz verdiğiniz banka hesabına yapılıyor.
  • Eğitim verildikten sonra “eğitimlerde dikkat edilen hususlar”da belirtilen dökümanları tarafımıza ulaştırıyorsunuz.
  • Eğitim sonrası değerlendirmeler ve kapanış dosyasını biz tamamlıyoruz.
  • Kalan ödeme tarafınıza yapılıyor.

Yolculuk ve Konaklama:

• Belirlenen eğitim tarihine göre ulaşım ve konaklamayı birlikte organize ediyoruz.
  • Uzun süren gece yolculukları durumunda bir gün önceden otele giriş imkanı sunabiliyoruz.
  • Şehirlerarası yolculuk ve Konaklama ücretlerini biz üstleniyoruz.
  • Genellikle Uçak Bileti ve Otel Rezervasyonlarını biz yapıyoruz. Yapamadığımız durumda, onaya istinaden aldığınız uçak/otobüs biletleri ve otel faturalarını bize gönderiyorsunuz. Ödemesi hesabınıza yapılıyor.

Net Ücretleme:

• Eğitim ücreti, müşteriye bütçe sunumu sırasında ortak karar verdiğimiz bir rakam oluyor. Ancak bu eğitimlerin piyasada kabul görmüş belli bir rakam aralığı da bulunmakta olduğundan sunduğumuz tekliflerde bu rakamın üstüne çıkmamız genelde müşteri tarafından teklifimizin kabul edilmemesine sebebiyet vermekte.
  • Fiyat konusunda belirlenecek günlük bedel üzerinden;
    • Fatura kesemediğiniz durumda %20 gelir vergisi stopajı  düşülecek şekilde net rakam hesap edilebilir
    • Fatura kesebildiğiniz durumda ise KDV’yi ayrıca tarafınıza ödenecek şekilde düşünülebilir

Ödeme:

• Avans kararlaştırılmış ise, ücretin bir bölümünü eğitim başladıktan sonra hesabınıza yapıyoruz.
  • Kalan kısmı genellikle bir ay içinde, eğitim değerlendirmeleri tamamlandıktan sonra yapılıyor.

Eğitimlerde Dikkat Edilen Hususlar:

• Eğitimi alan kurumun talep ettiği konu başlıklarının her birine değinilmiş olması.
  • Eğitim sırasında sınıftan fotoğrafların çekilerek bizlere internet üzerinden ulaştırılması.
  • Eğitimlerde her gün için ayrı bir “ıslak imzalı” katılımcı formu tutulması ve ulaştırılması.
  • Eğitimlerde kullanılan görsel ve sunum dosyalarının bizlerle paylaşılması (pdf formatında da olabilir)
  • Eğitim sonunda tarafımızdan gönderilecek “katılımcı belgeleri”nin sınıfa dağıtılarak bir belge töreni yapılması.
  • Talep edilmişse Eğitimlerde firmamızın ve yararlanıcı firmanın bayrak, flama ve görsel malzemelerinin kullanılması.
  • Talep edilmişse Eğitim sonu anketinin katılımcılara doldurtulması.
  • Ayrıca, eğitim sırasında ilgili üst makamlardan 1 gün eğitim salonuna konuk olunmaktadır.

Gerek duyulan dökümanlar(internet üzerinden gönderilmesi yeterlidir):

• CV (istenen eğitimle alakalı konuları ön planda tutan bir CV tercih edilmektedir)
  • Verilecek eğitimin konusuyla alakalı sertifika, belge ve tecrübeleri gösterir ek belgeler
  • Varsa Referans ve Teşekkür yazıları
  • Gerekliyse Diploma ve sertifikalar
  • Kimlik fotokopisi

Dipnot:

Gerekli dökümanları şimdiden bizimle paylaşmanız, potansiyel bir eğitim talebi geldiğinde zaman kazandıracaktır. İlginize teşekkür ederiz.